رویدادها آرشیو خبر ها
خوابی که ساری برای پائولو دیبالا دیده است!

خوابی که ساری برای پائولو دیبالا دیده است!

 

«دیبالا بازیکن مهم و با استعدادی است... » این بریده‌ای از نخستین توصیف مائوریتسیو ساری در مورد پائولو دیبالا است که او حدوداً سه هفته پیش در نخستین کنفرانس خبری‌اش در باشگاه یوونتوس بیان کرد. روزنامه La Stampa با یادآوری این اظهارنظر سرمربی یووه در مورد جواهر یووه، از برنامه ویژه او برای احیای این بازیکن آرژانتینی، در ترکیب یوونتوس خبر داده است.

 

این روزنامه پر تیراژ چاپ تورین، با اشاره به تغییر پست‎‌های مدام و بی‌فایده دیبالا از سوی مکس الگری، افت و عملکرد متوسط این بازیکن را ناشی از تصمیمات اشتباه سرمربی پیشین یووه در مورد او عنوان کرده است. اما در عین حال از تصمیم ساری برای استفاده از دیبالا به عنوان سانتر فوروارد در ترکیب بیانکونری خبر داده است.

 

دیبالا که در زمان حضورش در باشگاه پالرمو نیز به عنوان مهاجم نوک مورد استفاده قرار می‌‌گرفت، در این پست درخشش فراوانی داشت؛ تا جائیکه توجه مسئولان یووه را به خود جلب کرد و به این تیم پیوست. حالا و در پنجمین فصل حضور این ستاره 26 ساله، ساری قصد دارد تا او را در پست سابقش به کار بگیرد. به تعبيري ديگر ساري قصد دارد تا با استفاده از ديبالا در خط حمله، همان نقشي را كه در زمان حضورش در ناپولي براي دريس مرتنزِ بلژيكي در نظر گرفته بود، بر عهده فوروارد آرژانتيني‌اش بگذارد.

 

بی‌تردید دیبالا نیز بازگشت به پست سانر فوروارد را بسیار دوست خواهد داشت و در صورت استفاده ساری از او در این پست، جواهر می‌تواند توانایی‌های پر شمارش در این منطقه را به سرمربی یووه اثبات کند و یکبار دیگر در مسیر همان پیشرفت ماه‌های ابتدای ورودش به یوونتوس قرار بگیرد.

 

پائولو دیبالا که در سه فصل اول حضورش در یوونتوس موفق به زدن 68 گل شده بود با تغییر نقش و پستی که الگری در فصل گذشته برای او در نظر گرفته بود، نتوانست در 42 بازی که در رقابت‌های مختلف برای یوونتوس به میدان رفت بیش از 10 گل به ثمر برساند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: